Bezpieczeństwo

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA PRZY KORZYSTANIU Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ:

  • nie wchodź na stronę logowania do Systemu korzystajac z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do Banku
  • nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło) lub innych ważnych informacji – Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną
  • zawsze przed logowaniem sprawdź, czy adres strony rozpoczyna się od https://
    zawsze przed logowaniem zweryfikuj Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (dla kogo został wystawiony oraz odcisk certyfikatu), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki
  • nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach
    nie przechowuj nazwy użytkownika i haseł w tym samym miejscu oraz nie udostępniaj ich innym osobom
  • unikaj logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach, u znajomych)
  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall)
    dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna
  • wystąpienie jakichkolwiek zapytań, odbiegających od dotychczas stosowanych przez Bank przy logowaniu bądź autoryzacji dyspozycji świadczyć może o wystąpieniu zagrożenia związanego z możliwością przejęcia Państwa danych przez wirus bądź inne złośliwe oprogramowanie,