Aplikacja mobilna „Nasz Bank”
„Nasz Bank” to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Internet Banking. Zapewnia ona swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do rachunku bankowego za pomocą telefonu komórkowego (smartfona) lub tabletu. Korzystanie z aplikacji „Nasz Bank” jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Aplikacja mobilna „Nasz Bank” umożliwia m.in.:
- dostęp do rachunków,
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- wykonywanie przelewów Split Payment,
- wykonywanie przelewów predefiniowanych,
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
- odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Korzystanie z aplikacji mobilnej „Nasz Bank” jest bezpłatne.
Aplikacja „Nasz Bank” dostępna jest dla posiadaczy telefonów komórkowych (smartfonów) lub tabletów z systemem Android (wkrótce aplikacja będzie dostępna również dla posiadaczy urządzeń z systemem IOS).
Szczegółowe informacje dotyczące wymogów technicznych, instalacji i działania aplikacji dostępne są w Instrukcji użytkownika aplikacji mobilnej „Nasz Bank”.
Pliki do pobrania: