Szanowni Klienci, miło nam poinformować, że w naszym Banku dostępna jest nowa usługa: natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych. Skorzystać z niej mogą posiadacze rachunków w naszym banku: osobiście w placówce, przez Internet Banking, w bankomacie lub w kasie banku.
Informacje istotne dla świadczenia usługi natychmiastowych doładowań
telefonów komórkowych
Aktualny regulamin usługi doładowań dostępny jest pod adresem http://zasilenia.info.blue.pl/media/pdf/regulamin.pdf i jest na bieżąco uaktualniany.
Kwoty doładowań dostępne u poszczególnych operatorów dostępne są w momencie realizacji usługi doładowania (od 5,00 do 300zł).
Reklamacje Klientów dotyczące usługi doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: bok@bluemedia.pl lub zasilenia@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822. W reklamacji należy wskazać numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).
Reklamacje Klientów dotyczące konkursów doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: konkurs@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822. W reklamacji należy wskazać nazwę konkursu, numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).
Aktualna lista operatorów (widoczna w naszym systemie). Nazwy te są wstawiane do komunikatów w web-service:
- – PLUS
- – T-MOBILE
- – ORANGE
- – HEYAH
- – PLAY
- – POLSAT
- – W RODZINIE
- – VIRGIN MOBILE
- – LYCAMOBILE
- – NJU MOBILE
Nazwy widoczne w systemie przez użytkowników:
- – Plus na kartę
- – T-Mobile na kartę
- – ORANGE
- – Heyah
- – PLAY
- – Polsat Cyfrowy
- – wRodzinie
- – Virgin Mobile
- – Lycamobile
- – nju.mobile