
Internet Banking
Zarządzaj finansami gospodarstwa rolnego szybko i wygodnie
Czas to pieniądz – zwłaszcza w rolnictwie. Dzięki naszej bankowości elektronicznej możesz zarządzać swoimi finansami szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu.
Internet Banking umożliwia klientowi obsługę posiadanych w Banku Spółdzielczym rachunków poprzez Internet.
Nie trać czasu na wizyty w banku – korzystaj z nowoczesnych narzędzi i poświęć więcej uwagi temu, co najważniejsze: prowadzeniu swojego gospodarstwa.
Korzyści
Operacje wprowadzane przez Internet Banking są w czasie rzeczywistym rejestrowane w systemie bankowym na rachunku klienta. Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku Klienta przez Bank, są natychmiast widoczne przy obsłudze poprzez Internet Banking.
Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach ochrony przekazu informacji w Internecie. Dane przesyłane pomiędzy komputerem Klienta i informatycznym systemem bankowym, przekazywane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL ze 128 bitowym kluczem szyfrującym. Szyfrowanie całości danych przesyłanych danych zapewnia gwarancję tajności ich transmisji.
Czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego kodu kontrolnego otrzymywanego SMSem lub potwierdzenia w aplikacji mobilnej NASZ BANK.
System informatyczny Banku oddzielony jest od publicznego Internetu szeregiem „zapór ogniowych” oraz systemem serwerów komunikacyjnych. Nie ma potrzeby dołączania sieci lokalnej banku do Internetu co zwiększa bezpieczeństwo funkcjonowania systemu informatycznego banku.
Przydatne informacje
- dostęp do obsługi rachunku poprzez Internet Banking możliwy jest po podaniu identyfikatora i hasła znanego tylko Klientowi banku.
Hasło może być zmienione przez Klienta w dowolnym momencie; - dostęp do wybranych rachunków;
- przegląd historii operacji rachunków;
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US;
- wykonywanie przelewów predefiniowanych;
- możliwość założenia profilu zaufanego i składnia wniosków o świadczenia rodzinne online;
- zlecanie wykonywania przelewów z przyszłą datą realizacji;
- definiowanie zleceń stałych – również z indywidualnym harmonogramem;
- zakładanie i likwidacja lokat terminowych.
- nie wchodź na stronę logowania do Systemu korzystajac z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do Banku;
- nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło) lub innych ważnych informacji – Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną;
- zawsze przed logowaniem sprawdź, czy adres strony rozpoczyna się od https://;
- zawsze przed logowaniem zweryfikuj Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (dla kogo został wystawiony oraz odcisk certyfikatu), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki;
- nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach;
- nie przechowuj nazwy użytkownika i haseł w tym samym miejscu oraz nie udostępniaj ich innym osobom;
- unikaj logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach, u znajomych);
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki;
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall);
- dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna;
- wystąpienie jakichkolwiek zapytań, odbiegających od dotychczas stosowanych przez Bank przy logowaniu bądź autoryzacji dyspozycji świadczyć może o wystąpieniu zagrożenia związanego z możliwością przejęcia Państwa danych przez wirus bądź inne złośliwe oprogramowanie.