
BLIK
BLIK – Płać Szybko i Wygodnie z Aplikacją Mobilną!
Masz naszą aplikację mobilną? Czas odkryć jej pełen potencjał z usługą BLIK! Płać, wypłacaj gotówkę i przesyłaj pieniądze na telefon – szybko, wygodnie i bezpiecznie.
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Banku Nasz Bank. Dzieki niemu możesz szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję. Przy użyciu aplikacji mobilnej i BLIK możesz również wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy.
Aktywuj BLIK w aplikacji mobilnej już dziś i doświadcz, jak proste i wygodne mogą być codzienne płatności.
Korzyści
Przydatne informacje
- Kliknij w Profil (prawy górny róg).
- Kliknij w Ustawienia - BLIK.
- Włącz płatność BLIK, wybierz rachunek, zaakceptuj regulamin i Zapisz.
- Podaj e-PIN i Potwierdź.
- Operacja została przyjęta do realizacji.
- Na ekranie logowania i na pulpicie pojawi się aktywna opcja BLIK.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 lat i posiadający konto osobiste w Banku Spółdzielczym w Parczewie. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Banku „Nasz Bank”.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
- Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej Banku „Nasz Bank” poprzez wprowadzenie kodu e-PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- To już wszystko – zakupy opłacone.
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
- Podaj kwotę transakcji.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Banku „Nasz Bank”.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Banku „Nasz Bank” poprzez wprowadzenie kodu e-PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- Wypłata dokonana.
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Aktywacja przelew na telefon BLIK:
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Kliknij w Profil (prawy górny róg).
- Wybierz Ustawienia - Przelew na telefon.
- Oznacz użytkowników usługi BLIK i włącz możliwość odbierania przelewów na telefon BLIK.
- Podaj e-PIN i Potwierdź.
Wykonanie przelewu na Telefon BLIK:
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Wybierz ikonę BLIK znajdującą się na dole ekranu telefonu.
- Wybierz Przelew na telefon.
- Podaj numer telefonu odbiorcy albo wybierz go ze swoich kontaktów w telefonie.
- Wpisz kwotę, tytuł i naciśnij Dalej.
- Jeżeli na ekranie podsumowania przelewu wszystko się zgadza – wciśnij Potwierdź.
- Podaj e-PIN i pieniądze są już u odbiorcy na koncie!
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej Nasz Bank:
Profil - Ustawienia - BLIK - Limity BLIK
Rodzaj Transakcji | Limit maksymalny dzienny | |
Płatności w sklepie | - | 10 000 zł |
Płatności w internecie | - | 10 000 zł |
Wypłaty z bankomatu | - | 10 000 zł |
Przelew na telefon BLIK | - | 10 000 zł |
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay,
- stosuj oprogramowanie antywirusow,
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
- aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu e-PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank.
Opis wszystkich funkcjonalności BLIK znajdziesz w Przewodniku użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank w dziale Płatność BLIK.
Przewodnik Użytkownika - Android