Doładowania telefonów

Doładowanie telefonu w Banku Spółdzielczym w Parczewie

W Banku Spółdzielczym w Parczewie dostępna jest usługa: natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych. Skorzystać z niej mogą posiadacze rachunków w naszym banku: osobiście w placówce, przez Internet Banking, w bankomacie lub w kasie banku.

Informacje istotne dla świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych

Aktualny regulamin usługi doładowań dostępny jest pod adresem http://zasilenia.info.blue.pl/media/pdf/regulamin.pdf i jest na bieżąco uaktualniany.

Kwoty doładowań dostępne u poszczególnych operatorów dostępne są w momencie realizacji usługi doładowania (od 5,00 do 300zł).

Reklamacje klientów dotyczące usługi doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: bok@bluemedia.pl lub zasilenia@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822. W reklamacji należy wskazać numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).

Reklamacje klientów dotyczące konkursów doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: konkurs@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822. W reklamacji należy wskazać nazwę konkursu, numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).

Aktualna lista operatorów (widoczna w naszym systemie). Nazwy te są wstawiane do komunikatów w web-service:

  • PLUS
  • T-MOBILE
  • ORANGE
  • HEYAH
  • PLAY
  • POLSAT
  • W RODZINIE
  • VIRGIN MOBILE
  • LYCAMOBILE
  • NJU MOBILE

Nazwy widoczne w systemie przez użytkowników:

  • Plus na kartę
  • T-Mobile na kartę
  • ORANGE
  • Heyah
  • PLAY
  • Polsat Cyfrowy
  • wRodzinie
  • Virgin Mobile
  • Lycamobile
  • nju.mobile